Assegurances Catalana Occident aposta un any més pel BC Morabanc Andorra

"La companyia ha ratificat per setè any consecutiu el seu compromís amb el club de bàsquet per ser el seu patrocinador oficial per a la temporada 2022-2023."

Assegurances Catalana Occident ha renovat per setè any consecutiu el seu conveni de col·laboració amb el BC Morabanc Andorra, amb la qual cosa passa a convertir-se en patrocinador oficial de l'equip durant la temporada 2022-2023. Es tracta d'un acord que s'inscriu en l'estratègia de patrocinis de l'asseguradora del Grup Catalana Occident, en què l'esport és un dels eixos principals, pels valors que representa.

En virtut de la col·laboració, la companyia tindrà presència de marca amb la inserció del seu logotip a la samarreta d'escalfament de l'equip i al Poliesportiu d’Andorra, el pavelló on el club juga els seus partits com a local. Així mateix, en els perfils de Twitter i Instagram de l'equip es continuarà publicant “L'assistència segura”, uns vídeos que mostren l'assistència més destacada de cada partit.

Segons el director de la delegació d'Andorra d'Assegurances Catalana Occident, Eduard Fillet, el BC Morabanc Andorra “destaca per la seva passió pel bàsquet i el seu esforç constant per superar-se, i és per a nosaltres un honor poder col·laborar amb aquest club”.

Per part seva, el president del BC Morabanc Andorra, Gorka Aixàs, va agrair a la companyia la seva implicació amb l'equip. “Assegurances Catalana Occident és un dels nostres suports més importants i durant aquests anys ha demostrat el seu compromís en els moments més difícils”.

El BC Morabanc Andorra, que jugarà a la Lliga LEB Or durant la temporada 2022-2023, és un club esportiu consolidat que ha obtingut grans èxits en l'última dècada, com l'arribada a la final de la Copa del Rei de la temporada 2016-2017 i la classificació durant dos anys consecutius (2017-2019) per a l'Eurocup. A més, en el seu palmarès té dos trofeus de primer lloc a la Lliga Catalana de Bàsquet, obtinguts l'any 2018 i 2020.