Assegurances Catalana Occident patrocina per tercer any consecutiu la secció d'hoquei del Club Junior Sant Cugat del Vallès

"Amb aquesta col·laboració, l'asseguradora ratifica el seu suport a l'esport i la promoció d'uns hàbits de vida saludables."

Assegurances Catalana Occident es converteix per tercer any consecutiu en patrocinadora de la secció d'hoquei del Club Junior Sant Cugat del Vallès (Barcelona). L'extensió de l'acord respon al compromís de l'asseguradora amb la pràctica de l'esport entre els més joves i el foment d'un estil de vida saludable. A més, l'hoquei és una disciplina els valors de la qual, com el treball en equip, estan estretament lligats als de la companyia.

En virtut de l'acord, la marca Assegurances Catalana Occident tindrà presència tant a les xarxes socials del club i la seva pàgina web, com a l'estadi Lluís Serrahima, camp principal de l'equip.

La signatura de la renovació del patrocini, que va tenir lloc al mateix club, va comptar amb la presència del conseller delegat de Fitnessalud (empresa gestora del club), Sergio Rodríguez; la directora del Club Junior Sant Cugat del Vallès, Violeta Comet; la vicepresidenta del Club Junior, Marta Cerdà i el director territorial de Barcelona d'Assegurances Catalana Occident, Marc Martínez.

La directora del club esportiu va voler agrair a l'asseguradora el seu suport a l'hoquei. “És un honor per al Club Junior que grans empreses com Assegurances Catalana Occident reconeguin la nostra tasca i vulguin potenciar i donar suport a una pràctica tan necessària i essencial com és l'esport”, va comentar Comet.

Per part seva, Martínez va destacar que l'objectiu de l'asseguradora és “col·laborar amb aquells equips que fomentin la pràctica esportiva tant en l'àmbit formatiu com en el competitiu”. A més, en el cas del patrocini del Club Junior, va assenyalar que hi ha “l'especial vincle que ens uneix històricament amb el municipi de Sant Cugat del Vallès”.