Assegurances Catalana Occident ratifica el seu suport a l'esport i patrocina el BC MoraBanc Andorra per cinquè any consecutiu

"La companyia mostra així el seu suport al club de bàsquet i es converteix en patrocinador oficial per a la temporada 2020-2021"

Assegurances Catalana Occident i el BC MoraBanc Andorra han renovat per cinquè any consecutiu el seu conveni de col·laboració pel qual l'asseguradora es converteix en patrocinador oficial de l'equip durant la temporada 2020-2021. D'aquesta manera, la companyia ratifica el seu suport al bàsquet i els valors que representa aquesta disciplina.

L'aliança entre ambdues entitats estableix que el logotip d'Assegurances Catalana Occident estarà present a la part davantera de la samarreta d'escalfament de l'equip i també continuarà estant visible al Poliesportiu d'Andorra, pavelló on l'equip disputa els seus partits com a local. A més, els perfils de Twitter i Instagram de l'equip @morabancandorra comptaran amb la presència de l'asseguradora en els vídeos de “L'assistència segura”, que mostren l'assistència més destacada de cada partit.

Per al director de la delegació d'Andorra d'Assegurances Catalana Occident, Eduard Fillet, l'aposta pel BC MoraBanc Andorra reflecteix “el compromís d'Assegurances Catalana Occident amb l'esport, concretament el bàsquet, i el que aquest representa, amb valors com el treball en equip i la superació”.

Així mateix, Fillet va indicar que, després de quatre temporades consecutives com a patrocinadors de l'equip, l'asseguradora vol seguir al costat del club un any més. “Creiem que en un moment com l'actual és especialment important seguir donant suport a l'esport. Estem molt orgullosos de continuar formant part d'aquesta aliança”.

Per part seva, el president del BC MoraBanc Andorra, Gorka Aixàs, va agrair a la companyia la seva decisió. “El suport d'Assegurances Catalana Occident durant aquestes últimes temporades ha estat i és fonamental per al club. Accions com aquesta ens han ajudat a establir les bases per consolidar-nos en l'ACB, on ja afrontem la setena temporada.”