Assegurances Catalana Occident renova la seva col·laboració amb el teatre Kursaal de Manresa per 14è any consecutiu

"L'asseguradora demostra la seva voluntat d'acostar la música clàssica i l'òpera, entre altres arts escèniques, a la població."

Assegurances Catalana Occident i Manresana d’Equipaments Escènics, l'empresa que gestiona el teatre Kursaal de Manresa (Barcelona), han renovat el seu acord de col·laboració, amb el qual les dues entitats volen continuar impulsant la difusió de les arts escèniques, la música, el teatre i la cultura.

D'aquesta manera, la renovació permetrà que la companyia del Grup Catalana Occident segueixi fomentant activitats artístiques i culturals al teatre manresà. En concret, una de les accions més rellevants d'aquest vincle és el patrocini dels espectacles d'òpera i música clàssica de la programació del Kursaal.

La signatura de l'acord es va fer en presència del director de la sucursal d'Assegurances Catalana Occident a Manresa, Daniel Concepción, i el gerent de Manresana d’Equipaments Escènics, Jordi Basomba. Tots dos van destacar la relació que mantenen des del 2007.

En aquest sentit, Concepción va assegurar que amb la prolongació d'aquest patrocini “fem que la cultura sigui accessible per als veïns de Manresa amb una programació de qualitat, variada i de prestigi”. Així mateix, va afegir que “la nostra estratègia de patrocinis es basa a aprofitar el poder transformador de les arts escèniques, entre altres disciplines, per impactar de manera positiva en les persones”.

Per part seva, Basomba va destacar que “és un honor gaudir del suport d'Assegurances Catalana Occident. Gràcies a aquest vincle, podem continuar impulsant i posicionant el teatre Kursaal com un referent en l'àmbit cultural, així com atreure nous espectadors”.