Assegurances Catalana Occident renova com a patrocinador del Bàsquet Manresa

"La companyia reafirma el seu compromís amb el club català, al qual dona suport, per dotzè any consecutiu"

Assegurances Catalana Occident ha renovat el seu acord de patrocini amb el Bàsquet Manresa, amb qui col·labora activament des de l'any 2009, amb l'objectiu de donar suport a l'esport i a la tasca formativa que duu a terme el club de bàsquet.

A través d'aquest acord, l'asseguradora seguirà sent el patrocinador principal dels equips que formen l'esport base del club català, que portaran el logotip d'Assegurances Catalana Occident a les samarretes. A més, la imatge de la companyia també estarà present al pavelló Nou Congost, on el primer equip juga com a local, així com en els esdeveniments i actes que dugui a terme l'organització.

La signatura va tenir lloc a les instal·lacions del club i va comptar amb la presència del gerent del Bàsquet Manresa, Carles Sixto, i del director comercial d'Assegurances Catalana Occident, Luis Estrella. Estrella va afirmar que “estem molt orgullosos de mantenir aquest acord de col·laboració, amb el qual volem reforçar la nostra aposta per l'esport de formació i demostrem el nostre suport a la ciutat de Manresa i a un club de bàsquet històric”.

Sixto va agrair la confiança de l'asseguradora amb Bàsquet Manresa i va afegir que “el patrocini permet que seguim reforçant el nostre treball de formació amb el planter, una cosa que és essencial perquè el club segueixi creixent”