Assegurances Catalana Occident signa un acord de col·laboració amb el Sindicat Mèdic de Sevilla

"La companyia reforça amb aquest conveni el seu posicionament com a asseguradora de referència en la protecció i previsió a llarg termini de les famílies i empreses andaluses."

Assegurances Catalana Occident ha arribat a un acord de col·laboració amb el Sindicat Mèdic de Sevilla pel qual els associats d'aquesta organització podran contractar tota la gamma de productes i serveis de l'asseguradora, que cobreix de manera integral les necessitats de previsió, estalvi i inversió. A més, els afiliats i les seves famílies disposaran d'avantatges exclusius.

La signatura de l'acord, que es va fer a la seu del Sindicat, va comptar amb la presència del director de la sucursal de vida d'Assegurances Catalana Occident a Sevilla, Cipriano Mateos, i del president del Sindicat Mèdic de Sevilla, Rafael Ojeda.

El responsable d'Assegurances Catalana Occident va agrair la confiança del Sindicat Mèdic de Sevilla i va destacar que l'asseguradora es caracteritza per «treballar de manera constant a millorar l'experiència dels seus clients per donar-los sempre el millor servei. Pensem que això és clau per potenciar la proximitat amb el client i facilitar així la tasca dels nostres mediadors».

Així mateix, el president del Sindicat Mèdic de Sevilla, va remarcar la importància d'aquest acord ja que permet que els afiliats i les seves famílies es puguin beneficiar d'avantatges en la contractació de productes i serveis d'una de les entitats asseguradores més importants del sector.