El Grup Catalana Occident dona suport al concert solidari GO UP Madrid, organitzat per la Fundación Starlite

"El grup assegurador va ser, un cop més, al costat de les persones i va patrocinar un esdeveniment solidari en el qual, a través de la música, es va retre un homenatge a les víctimes de la COVID-19"

El Grup Catalana Occident, patrocinador oficial del Festival Starlite Catalana Occidente, va brindar ahir el seu suport al concert solidari GO UP Madrid, organitzat per la Fundación Starlite, tot just coincidint amb la celebració del Dia de la Música. L'esdeveniment tenia com a objectius homenatjar totes les víctimes de la Covid-19, recaptar fons per a la lluita contra aquesta malaltia, a més d'ajudar i d'animar la societat a través de la música i de la cultura.

«Durant els darrers mesos hem viscut moments complicats, però també hem vist com nombroses organitzacions i empreses s'han abocat per contribuir i ajudar a frenar la Covid-19. La solidaritat és un dels grans valors que ha quedat palès en aquesta crisi. Per això, amb el nostre suport al concert GO UP continuem compromesos per ser a prop de les persones quan més ho necessiten, en una iniciativa que uneix la música i la solidaritat», va explicar la directora d'Innovació, Màrqueting i Desenvolupament del Grup Catalana Occident, María José Álvarez.

Projecte solidari

Artistes de renom del panorama musical espanyol com ara Ainhoa Arteta, José Mercé, David Bustamante, Chenoa o Marta Sánchez, entre d'altres, van pujar a l'escenari més alt del país, situat a la Torre de Cristal de Madrid. Els diners recaptats estan destinats a la Fundación Starlite per a l'acció de lluita contra la Covid-19.

Per part seva, els espectadors van poder visualitzar el concert via streaming i van aportar el seu granet de sorra amb la compra d'una «entrada commemorativa» signada pels artistes del projecte; van adquirir els productes de marxandatge oficials, com ara màscares, samarretes o polseres; o bé van fer un donatiu.

Compromís amb la societat

El Grup Catalana Occident ha posat en marxa diverses mesures destinades a fer front a la Covid-19 des de l'àmbit social. A través de la seva Fundació Jesús Serra, ha fet una donació al Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) amb l'objectiu d'impulsar la investigació d'una futura vacuna.

També ha contribuït amb 2,27 milions d'euros al fons solidari per protegir la vida dels sanitaris que lluiten contra la Covid-19 i col·labora amb Save the Children per atendre famílies la situació de vulnerabilitat de les quals s'ha vist agreujada per la situació actual.

Així mateix, el Grup s'ha unit a altres firmes per impulsar el llançament de Beat the Vid, una plataforma d'innovació que pretén aglutinar esforços dins l'ecosistema sanitari per donar resposta als reptes actuals derivats de l'emergència generada per la Covid-19, però també als desafiaments futurs.