El Grup Catalana Occident facilita als seus clients el pagament amb Bizum

"Amb aquest sistema, el grup assegurador s'adapta a les necessitats del client oferint-li aquesta nova forma àgil i senzilla de pagament "

El Grup Catalana Occident avança en la seva estratègia d'orientació al client a través de la digitalització i les noves tecnologies amb la incorporació de Bizum a les seves formes de pagament. En concret, aquest servei estarà disponible a les companyies Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros. Bizum és una plataforma que permet enviar i rebre diners de manera gratuïta i instantània a través del telèfon mòbil.

Per poder gaudir d'aquest nou servei, els clients han de tenir donat d'alta el seu número de mòbil com a usuaris de Bizum. Després d'aquest pas inicial, el procés per fer els pagaments és molt senzill. El client rebrà un SMS o un correu electrònic de la companyia del Grup amb què tingui contractada la pòlissa, en què hi haurà un enllaç que l'adreçarà de manera segura a l'opció de pagament per Bizum. En aquest moment, el client s'haurà d'identificar i acceptar el pagament.

El subdirector general d'Operacions del Grup Catalana Occident, Xavier Fontanet, va assenyalar que “la incorporació de Bizum com a forma de pagament és una mostra més del nostre compromís per oferir tota mena de solucions als nostres clients, així com un reflex de la millora constant en els nostres sistemes operatius”.

I va afegir que “des del Grup Catalana Occident, sabem que els nostres clients són cada cop més digitals. Per això posem a la seva disposició aquesta eina tecnològica, que els permet fer gestions en temps real”. En aquest sentit, el grup assegurador també ofereix la possibilitat de contractar els seus productes de forma ràpida i segura mitjançant la pòlissa i la signatura digitals.

Suport a la mediació

Així mateix, amb la incorporació de Bizum, el Grup posa aquesta plataforma de pagament a disposició dels seus prop de 17.000 mediadors per tal que puguin guanyar en flexibilitat a l'hora de prestar el servei als clients.

El Grup Catalana Occident es caracteritza per la seva orientació al client. En aquest sentit, les companyies del Grup posen diferents mitjans de pagament al servei del client, perquè aquest triï el que prefereixi en cada moment. “Creiem que és clau potenciar el desenvolupament d'iniciatives que permetin digitalitzar els processos segons les preferències dels nostres assegurats, així com adaptar les capacitats de connectivitat dels mediadors en les seves operacions amb els clients, per així redundar en una millora dels serveis que presten”, va apuntar Fontanet.