Grup Catalana Occident ja protegeix més de 7.000 clients amb el seu servei d'Emergència e-car

"Es tracta d'una garantia que les companyies del grup assegurador ofereixen amb l'assegurança d'automòbil per proporcionar més seguretat al volant, amb prestacions com la trucada automàtica a emergències en cas d'accident. "

Assegurances Catalana Occident, Seguros Bilbao i Plus Ultra Seguros, companyies de Grup Catalana Occident, ja han instal·lat un total de 7.173 dispositius d'Emergència e-car, que proporcionen més seguretat en carretera. La garantia està inclosa en les assegurances d'automòbils de les tres entitats.

La seguretat és una necessitat indispensable per als conductors. Conscients d'això, des del 2021 les companyies de Grup Catalana Occident ofereixen aquest servei de protecció, que inclou entre les seves prestacions el que es coneix com a eCall, un sistema de trucada automàtica al servei d'emergències després d'una col·lisió, que permet reduir els temps de resposta per prestar ajuda. Com a part d'aquesta prestació, el dispositiu facilita a les autoritats la ubicació on s'ha produït l'accident i envia informació preliminar sobre aquest, per tal que els serveis d'emergència en puguin conèixer la magnitud i preparar l'auxili.

A més, el servei disposa d'una aplicació mòbil per a iOS i Android, amb la qual el client pot accedir a l'opció bCall, que permet sol·licitar assistència durant el seu viatge, tant per parlar amb un operador per solucionar qualsevol mena de dubte com per sol·licitar el servei d'una grua.

Així mateix, mitjançant l'app es pot consultar la ubicació exacta del vehicle a través de CarFinder, una funció molt útil si no es recorda on s'ha aparcat el cotxe. D'altra banda, l'aplicació també ofereix la possibilitat d'establir un radi de circulació, generar alertes per limitar l'excés de velocitat o conèixer l'estil de conducció a través d'estadístiques i l'historial de trajectes realitzats.

En paraules del director general del negoci tradicional de Grup Catalana Occident, Juan Closa, “a Grup Catalana Occident ens preocupem per la seguretat dels nostres clients, i per això els oferim serveis amb els quals puguin sentir-se protegits i que millorin la seva experiència en carretera”.