Grup Catalana Occident llança Estalvi capital Elit, una nova assegurança d'estalvi amb una taxa de rendibilitat garantida del 2,80% a tres anys

"A partir del tercer any després de la contractació, s'aplicarà una taxa de revaloració trimestral per garantir la rendibilitat neta del producte."

Estalvi capital Elit és la nova assegurança d'estalvi que Grup Catalana Occident ha llançat al mercat, a través de les companyies Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao. Amb aquest producte, el grup assegurador ofereix als estalvis dels seus clients una revaloració anual del 2,80% a tres anys, que resulta en una rendibilitat neta anual aproximada de fins al 2,15% per al client. El producte s'adreça als clients més conservadors que no volen assumir cap risc en les seves inversions.

Un cop acabat el tercer any de contracte, la nova assegurança de Grup Catalana Occident aplicarà una taxa de revaloració trimestral per garantir la seguretat i el creixement estable dels estalvis dels clients. Per contractar aquest producte, s'ha de fer una aportació inicial mínima de 6.000 € i, a partir de la tercera anualitat, s'hi pot afegir una aportació suplementària d'un import mínim de 3.000 €.

Les assegurances d'estalvi es caracteritzen per combinar el producte d'estalvi amb una assegurança de vida. Per això, Estalvi capital Elit ofereix un capital addicional, respecte al valor acumulat, en cas de defunció de l'assegurat.

Estalvi capital Elit també permet a l'assegurat disposar de liquiditat mitjançant el rescat total, que es podrà sol·licitar un cop hagin transcorregut tres mesos des de la contractació. Així mateix, aquesta liquiditat s'amplia amb la possibilitat de fer rescats parcials, un cop hagi transcorregut el tercer any de contracte. A més, aquest producte inclou serveis de cortesia gratuïts. D'aquesta manera, els clients que subscriguin aquesta assegurança disposaran d'assessorament jurídic telefònic i orientació mèdica telefònica.

En paraules de Núria Casasús, directora de Productes Vida i Plans de Pensions de Negoci Tradicional de Grup Catalana Occident, “l'estalvi s'ha convertit en una de les grans prioritats dels nostres clients. Per això, amb el llançament d'Estalvi capital Elit, ampliem la nostra oferta de productes oferint la possibilitat d'obtenir una rendibilitat garantida, per tal d'aportar tranquil·litat i seguretat a tots els nostres assegurats, i estalviar de forma flexible”.