El Grup Catalana Occident renova el seu patrocini d'El Regreso per donar una segona oportunitat als concursants eliminats de La Voz

"El grup assegurador reitera la seva estratègia de patrocinis al voltant de la música i el talent."

El Grup Catalana Occident es converteix, per segon any consecutiu, en el patrocinador d'El Regreso, un innovador programa musical que ofereix una nova oportunitat als aspirants eliminats del talent show de La Voz, d'Atresmedia.

D'aquesta manera, el grup assegurador segueix oferint el seu suport a la música a través d'aquest programa, que es pot veure a través de la plataforma Atresplayer. També és possible seguir totes les novetats a les seves xarxes socials. Els espectadors podran veure com Miriam Rodríguez prepara els talents abans del seu duel, d'aquesta manera, el programa esdevé una fase fonamental per a l'evolució de La Voz.

“Amb aquesta renovació, reforcem la nostra estratègia de patrocinis. Un any més, podrem acostar la música a l'audiència i donar una segona oportunitat als concursants perquè puguin assolir els seus somnis”, va afirmar la subdirectora general i directora d'Innovació, Màrqueting i Desenvolupament del Grup Catalana Occident, María José Álvarez.

En aquest sentit, Álvarez va recordar que un clar exemple del poder de donar la confiança necessària a una persona és que “a l'edició passada, el cantant Kelly es va proclamar guanyador de La Voz després de participar en El Regreso”.

Durant les 13 setmanes del concurs, que s'estrena el 17 de setembre, la marca del grup assegurador estarà present a través de les mencions que farà la coach Miriam Rodríguez en les seves intervencions i en diferents formats digitals i televisius amb el claim “La música, com la confiança, fa la teva vida millor”. Un contingut transmèdia que posa de manifest el concepte de la confiança i que demostra amb fets el compromís de l'asseguradora amb els joves talents musicals a través d'una comunicació que va més enllà del patrocini convencional.

La Voz és un programa televisiu d'èxit a Espanya emès per la cadena Antena 3. En la seva última temporada, va obtenir una mitjana del 18,2% de quota de pantalla i 2,3 milions d'espectadors cada divendres. I, en concret, la final va ser seguida per més de 2,7 milions d'espectadors (20,8% de l'audiència).

A més d'això, el seu posicionament en l'entorn digital és molt destacable: té més d'un milió d'usuaris únics al seu web oficial i Atresplayer i més de 10.000.000 de visualitzacions a YouTube.