La Fundació Jesús Serra celebra el lliurament de guardons de la XIII edició del seu Concurs de Poesia en un acte retransmès per streaming

"A causa de les actuals mesures de seguretat, la cerimònia estarà limitada a participants, familiars i membres del jurat del concurs, i consistirà en el lliurament dels guardons i en la lectura dels poemes de la mà dels seus creadors, als jardins Torre Bellesguard, adequant l'espai als protocols de seguretat establerts."

Microsoft Word - Nota de prensa CEREMONIA DE ENTREGA vs def 28.09.2020 CATALA

Divendres vinent, 2 d'octubre, a les 19.00 h tindrà lloc la cerimònia de lliurament dels premis del Concurs de Poesia que convoca la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, en la seva XIII edició, i del I Premi Especial que reconeix la trajectòria del poeta Feliu Formosa. A causa de la situació actual derivada de la COVID-19, l'accés físic a l'esdeveniment estarà permès només als guanyadors, familiars i el jurat. Així mateix, l'acte es retransmetrà a través de l'enllaç següent: https://www.youtube.com/user/fundacionjesusserra