“Les coses que descobrim”, nova campanya de publicitat del Grup Catalana Occident

"L'objectiu de la campanya del grup assegurador és transmetre un missatge de confiança, així com reafirmar el valor de tot allò que les persones han après en aquests moments tan complicats"

El Grup Catalana Occident ha posat en marxa una nova campanya de publicitat amb el títol “Les coses que descobrim”. En aquesta campanya ens convida a pensar en la situació que estem vivint, marcada pel confinament i les restriccions a la mobilitat. D'aquesta manera, es planteja que tots hem après a valorar les coses que són realment importants i ens convida a no oblidar-les en el futur. Per exemple, fer una abraçada, quedar amb amics o ser agraït; i anima a viure amb confiança per poder gaudir-ne de totes.

La campanya consta de dos espots de 20 i 25 minuts en què es mostra, a cadascun, una persona que decideix gravar un missatge per a si mateix perquè es vol assegurar que no oblida algunes coses que ha après. Els anuncis són un reflex fidel de la realitat, ja que els van gravar els mateixos protagonistes a casa seva. A més, els vídeos i les imatges que apareixen corresponen a experiències passades i moments reals de la seva vida.

“Les coses que descobrim” s'emetrà per televisió i suports digitals, així com en els perfils de xarxes socials de les companyies que formen part del negoci tradicional del Grup, és a dir, Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros amb l'etiqueta #HeDescobertQue.

La creativitat de la campanya ha estat responsabilitat de l'agència de publicitat The Cyranos, la producció ha anat a càrrec de Harold Entertainment i l'estratègia de mitjans s'ha confiat a Havas Media.

Més de 22,65 milions per fer front a la Covid-19

El Grup ha promogut diverses iniciatives per contribuir a fer front a la Covid-19 en diferents àmbits. Entre les mesures adoptades hi ha l'ampliació de dates en el pagament dels rebuts dels clients que ho necessitin. També ha facilitat assistència mèdica telefònica a tots els seus assegurats, de qualsevol ram. A més, l'entitat ha destinat 20 milions d'euros a bestretes sense interessos sobre la facturació de més de 20.000 proveïdors afectats per la situació actual.

Així mateix, ha fet una donació al Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) amb l'objectiu d'impulsar la investigació d'una futura vacuna contra la Covid-19 i col·labora amb Save the Children per atendre famílies en situació de vulnerabilitat.

A escala sectorial, el Grup ha contribuït amb una aportació de 2,27 milions d'euros al fons solidari per protegir la vida dels professionals sanitaris que han estat i són en primera línia per fer front a la Covid-19.