Més d'1,3 milions de clients de les companyies de negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident) podran beneficiar-se d'una revisió gratuïta del seu vehicle abans de l'estiu

"La revisió es fa a través d'Autopresto, la primera xarxa de tallers d'Espanya que rep la certificació sostenible de Centro Zaragoza."

Les companyies de negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident), que aviat s'uniran sota la nova marca Occident, llancen una campanya de revisió gratuïta del vehicle per als seus assegurats del ram d'automòbils, amb l'objectiu de millorar la seva seguretat al volant. Així, doncs, els clients que tinguin contractada una assegurança de cotxe amb les companyies Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros o Seguros Bilbao podran gaudir d'aquest servei fins al 31 de juliol.

La campanya posa el focus en la prevenció de possibles avaries i accidents en uns mesos en què es produeix un augment de la circulació en carretera. Per fer-ho, es revisaran els pneumàtics, els llums, els frens, l'eixugaparabrises i el clàxon del vehicle, així com l'estat general del motor i la bateria i els nivells correctes de l'oli i del líquid refrigerant.

“A GCO, la seguretat dels nostres clients és la màxima prioritat. Per això, en el ram d'automòbils no només ens esforcem per oferir la millor atenció i prestacions als nostres clients, sinó que també posem el focus en la prevenció, per millorar així la seva protecció i experiència al volant”, explica el director d'Assegurances d'Automòbils de Negoci Tradicional de GCO, Rafael Moyano.

Les revisions es faran a través d'Autopresto, la primera xarxa de tallers d'Espanya que rep la certificació sostenible de Centro Zaragoza. Per sol·licitar aquest servei gratuït, els assegurats hauran de demanar cita a través del Contact Center de la seva companyia, que els derivarà al taller més pròxim per fer la revisió.

GCO retola els primers 50 cotxes de cortesia amb la nova marca Occident

La xarxa de tallers Autopresto ja disposa de vehicles de cortesia retolats amb la nova marca Occident, que aviat integrarà totes les entitats de negoci tradicional de GCO. Es tracta de 50 Audi A1 que s'han posat a disposició dels assegurats del grup assegurador que facin reparacions a la xarxa de tallers. Durant aquest any, està previst que Autopresto renovi tota la seva flota de vehicles de substitució, fins a assolir les 275 unitats a finals de l'exercici, totes amb la imatge de la nova marca asseguradora Occident.

A més d'oferir vehicles de cortesia, Autopresto ofereix nombrosos avantatges als seus clients, entre les quals també destaquen el peritatge en menys de 12 hores amb possibilitat de valoració dels danys a domicili, les reparacions en menys de 48 hores o el servei gratuït de lliurament i recollida del vehicle.