Occident, la nova marca de NorteHispana Seguros, patrocina al club de bàsquet L’Horta de Godella

"Occident manté el seu compromís amb l'esport local, mitjançant el patrocini d'aquest equip valencià per segon any consecutiu"

Occident, la nova marca de NorteHispana Seguros, s'ha convertit en el patrocinador oficial del club de bàsquet L’Horta de Godella (València). Amb aquesta col·laboració, la companyia mostra el seu compromís amb la pràctica esportiva local i promou els valors intrínsecs associats al bàsquet.

Occident tindrà presència de marca a l'equipament esportiu, al pavelló municipal de Godella, a les creativitats del club i als esdeveniments en què l'organització participi en l'àmbit local. Així mateix, NorteHispana donarà nom a l'equip femení júnior del club, que es passarà a dir NorteHispana Godella.

En paraules de Flora García de la Vega, directora comercial de NorteHispana Seguros “des dels nostres inicis, hem fomentat la pràctica esportiva a la societat; ja que, com asseguradora, ens identifiquem plenament amb els valors que transmet l'esport, com ara l'esforç, la superació i el treball en equip”.

Per part seva, el president del club, Damián Grau Expósito, va agrair la col·laboració de NorteHispana Seguros, aviat Occident. “El suport de marques com Occident ens permetrà consolidar el primer equip, en la competició de la Lliga LEB PLATA”, va declarar.

Occident, la nova marca de NorteHispana Seguros

GCO va anunciar el 2023 la unificació de les companyies de negoci tradicional (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) en una sola companyia que opera amb la marca Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de manera ràpida i efectiva a les demandes del mercat.

El procés d'unificació consta de dues fases: en primer lloc, Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao ja s'han fusionat sota la marca Occident, i operen com a tal des del passat 1 de gener. En una segona fase, prevista per a finals d'aquest any, s'hi integrarà també NorteHispana Seguros.