NorteHispana Seguros encara el 2019 amb l'objectiu de consolidar el seu creixement en el ram de decessos

"En les seves jornades comercials, l'asseguradora va exposar les fites principals de l'exercici passat i els objectius previstos per al 2019."

NorteHispana Seguros va celebrar durant el mes de gener les seves jornades comercials, en què es van presentar les perspectives de la companyia per al 2019 i es van repassar les fites més importants de l'exercici passat.  En les jornades, que van tenir lloc en diferents localitats, hi van participar un total de set-cents assistents de l'àrea comercial.

El director general de NorteHispana Seguros, Augusto Huesca, va destacar la bona evolució de la companyia el 2018, especialment en termes de facturació. A més, Huesca va assenyalar com a objectiu per a aquest exercici la consolidació del posicionament de l'asseguradora en decessos, un ram en què NorteHispana Seguros és una de les firmes de referència, amb més d'un milió d'assegurats.

“Un dels reptes que afronta l'assegurança de decessos és aconseguir que aquest producte sigui més atractiu per als clients. Per aquest motiu, a NorteHispana Seguros hem centrat els nostres esforços a millorar la flexibilitat en la contractació, de manera que cada assegurat, dins la mateixa unitat familiar, pugui escollir la cobertura que més s'ajusti a les seves necessitats”, va explicar el director general de la companyia.

Cobertures de valor afegit

Per part seva, el director comercial de NorteHispana Seguros, Juan Sánchez, va subratllar que la companyia treballa també per oferir serveis complementaris de què l'assegurat pot gaudir. En aquest sentit, Sánchez va recalcar que, en el cas dels clients de NorteHispana Seguros, els serveis amb una millor acceptació són els relacionats amb la salut, tant en l'àmbit assistencial com en el de la prevenció i el benestar.

Una proposta diferenciadora que NorteHispana Seguros preveu ampliar el 2019 amb productes i serveis nous. Així mateix, va recordar una de les novetats que s'han incorporat fa poc al catàleg de la companyia, que és incloure les mascotes en la seva assegurança de decessos NorteHispana familiar.

El director comercial també va agrair l'esforç de tots els professionals de NorteHispana Seguros durant el 2018, que s'ha vist reflectit en un alt índex de satisfacció dels clients. “Els projectes i l'anàlisi que hem posat en marxa per conèixer i millorar l'experiència dels nostres clients revelen que la proximitat dels nostres mediadors, la professionalitat i el bon fer en la prestació del servei són clau per als nostres assegurats”, va afirmar Sánchez.

Durant les jornades comercials es van exposar alguns altres dels reptes de la companyia, entre els quals hi ha l'adaptació a l'entorn digital, en què NorteHispana Seguros espera llançar diferents eines per a la seva xarxa comercial al llarg d'aquest any.