Occident, la nova marca d'Assegurances Catalana Occident, patrocina la 70a edició del Trofeu Comte de Godó de tenis

"D'aquesta manera, Occident, marca que representarà la unió de les companyies de negoci tradicional de Grup Catalana Occident, es converteix en el partner oficial d'assegurances de l'emblemàtic torneig de tenis."

Occident, la nova marca d'Assegurances Catalana Occident, ha signat un acord de col·laboració per patrocinar la nova edició del Barcelona Open Banc Sabadell, també conegut com a Trofeu Comte de Godó. Amb la signatura de l'acord, Occident donarà suport a aquest reconegut torneig de tenis, que aquest any celebra la seva 70a edició, i es converteix en el partner oficial d'assegurances de la competició.

En virtut de la col·laboració, Occident tindrà presència de marca a la Pista Rafa Nadal i a la Pista 1 del campionat, així com al calaix protector situat al costat de la xarxa, als tovallolers i a tots els elements digitals de l'Open. A més, la nova marca donarà nom a la nova zona d'entreteniment del torneig, la Zona Occident, un espai on s'oferiran, entre altres, actuacions musicals a la nit. D'aquesta manera, Occident continua avançant en el compromís de Grup Catalana Occident amb el suport a l'esport i la cultura.

Segons el director general de negoci tradicional de Grup Catalana Occident, Juan Closa, “ens enorgulleix que Occident col·labori amb el Trofeu Comte de Godó, ja que és un torneig esportiu de gran rellevància en l'àmbit internacional, amb uns valors que donen suport a la cultura de l'esforç i l'esperit de superació que sempre han caracteritzat el grup assegurador”.

Per part seva, el director del campionat, David Ferrer, va agrair a la companyia la seva implicació amb el torneig. “Gràcies al tancament d'aquest acord de patrocini, estrenarem la Zona Occident, un nou espai dedicat a la música i l'entreteniment que permetrà a tots els assistents passar una estona distesa, a més de gaudir del millor tenis mundial”.

Disputat per primera vegada el 1953, la història del trofeu donat pel comte de Godó està unida a la del club degà del tenis espanyol, el Reial Club de Tenis Barcelona-1899, propietari i amfitrió del torneig.

Sobre Occident

Les companyies que formen el negoci tradicional de Grup Catalana Occident (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) s'unificaran en una sola entitat, que operarà sota la marca Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de forma ràpida i efectiva a les demandes del mercat.