Occident, la nova marca de Plus Ultra Seguros, dona suport a l'esport adaptat amb el patrocini de la Copa del Rei de bàsquet amb cadira de rodes

"La marca que uneix el negoci tradicional de Grup Catalana Occident ha prolongat per sisè any consecutiu el conveni que mantenia Plus Ultra Seguros amb la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF). "

Occident, la nova marca que integrarà el negoci tradicional de Grup Catalana Occident, ha patrocinat la Copa del Rei de bàsquet amb cadira de rodes, prolongant per sisè any consecutiu el compromís que mantenia Plus Ultra Seguros amb la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF). Amb aquesta col·laboració, l'asseguradora ha reafirmat el seu suport a l'esport adaptat i als valors que promou, com la superació i el treball en equip.

La competició es va celebrar al poliesportiu Miguel Guillén Prim de Madrid entre el 21 i el 23 d'abril, i hi van participar els vuit primers classificats de la lliga de bàsquet amb cadira de rodes. Durant la seva celebració, la imatge d'Occident va estar present a la cartelleria oficial, als rètols a peu de pista i a la publicitat de l'emissió en streaming dels partits.

En paraules de Julián Herrera, director general de Plus Ultra Seguros, “és un honor continuar promovent l'esport adaptat a través de la nostra nova marca, Occident”. En aquest sentit, Julián va destacar que “la Copa del Rei de bàsquet amb cadira de rodes és un referent a l'hora de donar visibilitat a les persones amb discapacitat i volem mantenir el nostre compromís amb un esdeveniment tan integrador en la nostra societat”.

Per part seva, el president de la FEDDF, Enrique Álvarez Orcajo, va agrair el suport d'Occident a aquest projecte, “que té l'objectiu de donar l'oportunitat a persones amb discapacitat perquè es dediquin a la pràctica esportiva de manera professional”.

Occident, la nova marca de Plus Ultra Seguros

Grup Catalana Occident va anunciar fa poc la unificació de les companyies del seu negoci tradicional (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) en una sola marca, anomenada Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de forma ràpida i efectiva a les demandes del mercat.

El procés d'unificació s'emprendrà en dues fases: en primer lloc, previsiblement a finals del 2023, es farà efectiva la fusió societària d'Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao, que passaran a operar sota la marca Occident. En una segona fase, prevista per a més endavant, s'hi integrarà també NorteHispana Seguros.