Occident celebra el seu tradicional àpat anual per a uns quatre-cents empleats jubilats

"La companyia asseguradora agraeix i reconeix la contribució dels seus empleats jubilats amb aquesta trobada anual que se celebra des de fa més de seixanta anys."

Occident ha celebrat el seu tradicional àpat anual per a empleats jubilats a les ciutats de Madrid i Barcelona, en què ha reunit unes quatre-centes persones en dues emotives jornades d'agraïment i reconeixement. Aquest esdeveniment, que ja s'ha establert com una tradició a la companyia durant més de seixanta anys, té com a objectiu agrair als empleats jubilats els seus anys de dedicació i contribució a l'empresa.

L'esdeveniment de Barcelona, que es va celebrar a l'icònic Gran Meliá Torre Melina divendres passat, va reunir més de tres-centes persones, mentre que l'esdeveniment de Madrid, celebrat el passat 24 d'abril a l'emblemàtic Hotel Wellington, va congregar uns cent assistents.

Durant l'àpat, els empleats que van formar part de la companyia van poder gaudir d'un menú acuradament seleccionat en les dues vetllades, que va incloure l'assistència de representants de l'alta direcció. D'aquesta manera, José María Serra, president de GCO, i Pedro Ribes, director de Recursos Humans, van expressar amb les seves paraules la seva gratitud envers els jubilats, reconeixent-los l'aportació a la companyia durant els seus anys en actiu.

"Els nostres empleats jubilats són una part fonamental de la història i l'èxit d'Occident. Aquest esdeveniment és una petita mostra del nostre agraïment per la seva dedicació i compromís al llarg dels anys", va afirmar Serra. “Gràcies a la seva dedicació i compromís, avui som un grup assegurador líder que compleix cent seixanta anys”, va afegir. Per part seva, Ribes va subratllar: "El seu llegat és una inspiració per a les generacions presents i futures de la nostra companyia".

L'àpat anual no només és un moment de celebració, sinó també una oportunitat per reforçar els llaços entre l'empresa i els seus antics empleats, promovent un sentit de pertinença que sempre ha estat vital per a la cultura corporativa de la companyia.