Occident llança la seva primera campanya publicitària amb el lema “A tot, tot i tot”

"La companyia asseguradora transmet un missatge d'empoderament al client perquè, amb la tranquil·litat i la confiança que ofereix estar ben assegurat, pugui anar a totes. "

Occident ha estrenat una nova campanya publicitària destinada a apoderar als seus clients, que els anima a assolir tots els objectius, i destaca la tranquil·litat que ofereix estar assegurat, atès que els permet centrar-se plenament en els seus projectes i il·lusions. Es tracta de la primera campanya audiovisual d'Occident que, amb el lema “A tot, tot i tot”, posa el focus al fet de ser a prop de les persones i les empreses en totes les etapes de la seva vida perquè, tal com diuen els anuncis, quan sents la confiança d'estar ben assegurat, et pots llançar “a tot, tot i tot”.

La nova campanya consta de dos espots que s'emetran a les principals cadenes de televisió, a les plataformes com Netflix i Prime Vídeo, en suports digitals i a les xarxes socials; també s'han desenvolupat diverses falques de ràdio. A través de diverses situacions amb què qualsevol persona es podrà sentir identificada, els espots reflecteixen, amb un toc d'humor, alegria i emoció, com Occident fa costat els seus clients durant les diferents etapes vitals. Així, a través de sis microhistòries i els seus protagonistes, els espots fan al·lusió als serveis que Occident ofereix a famílies, mascotes, comerços o pimes, i demostren la importància que té sentir-se segur i acompanyat per centrar-se en el que és important en cada moment.

La nova campanya d'Occident pretén remarcar diversos valors com són la confiança, la proximitat i la professionalitat i posa de manifest el valor de l'acompanyament que ofereix la companyia, ja sigui per mitjà dels seus mediadors, dels seus serveis de reparació o dels seus serveis mèdics i veterinaris.

“A Occident, els nostres mediadors vetllen perquè els clients estiguin ben assegurats, oferint-los el producte idoni i personalitzat segons les seves necessitats en cada moment. D'altra banda, ens esforcem per proveir el millor servei quan es necessita, mitjançant la nostra extensa xarxa de més de 2.700 pèrits i reparadors, i a desenvolupar serveis àgils i còmodes, com els que estan relacionats amb la salut digital” explica el director general d'Occident, Juan Closa. “En aquesta campanya, hem posat el focus en la importància que té sentir-se segur i acompanyat en qualsevol moment per aconseguir els nostres propòsits”, conclou Closa.

La creativitat de la campanya ha estat responsabilitat de l'agència de publicitat TBWA, la producció ha estat a càrrec de Possible, amb la direcció d'André Ramiro, i l'estratègia de mitjans s'ha confiat a Havas Media.

Els dos espots es poden veure als enllaços següents: