Occident renova el seu compromís amb la Federació Catalana de Ciclisme

"La companyia asseguradora col·laborarà durant els tres pròxims anys amb el projecte esportiu de l'entitat catalana"

Occident ha renovat el seu compromís amb la Federació Catalana de Ciclisme per als pròxims tres anys, amb l'objectiu de fomentar aquest esport i donar suport a la tasca dels més de 700 clubs que integren aquesta institució, que té més de 16.000 persones federades.

L'acord entre les dues entitats inclou la incorporació del logotip d'Occident en diferents espais i suports digitals de la Federació Catalana de Ciclisme, com la pàgina web, butlletins digitals, xarxes socials, classificacions i altres comunicats que emeti la Federació.

El director general d'Occident, Juan Closa, i el president de la Federació Catalana de Ciclisme, Joaquim Vilaplana, han institucionalitzat aquest acord. En paraules de Juan Closa: "A Occident, creiem fermament en l'esport per la seva capacitat per unir comunitats i promoure valors com l'esforç, la dedicació i el treball en equip. El nostre patrocini a la Federació no només reflecteix el nostre suport als ciclistes, sinó també la nostra aposta per la promoció d'una vida activa i saludable".

Per part seva, Joaquim Vilaplana ha manifestat: "És un honor comptar amb el suport d'una marca que comparteix els nostres valors i la nostra visió per al futur del ciclisme. La col·laboració amb Occident ens permetrà continuar duent a terme projectes per potenciar el creixement del ciclisme a Catalunya”.

La Federació Catalana de Ciclisme té una llarga trajectòria de més de cent anys en el desenvolupament i la promoció del ciclisme a Catalunya. L'entitat ha estat un pilar fonamental per a la formació de joves talents i l'organització d'esdeveniments que han posat Catalunya al mapa del ciclisme internacional. Amb aquest patrocini, Occident reafirma el seu compromís amb la comunitat i l'esport, i espera que aquesta col·laboració inspiri més persones a descobrir la passió pel ciclisme i a incorporar hàbits saludables en el seu dia a dia.

Occident, compromès amb l'esport

Durant la seva trajectòria, Occident ha mostrat el seu ferm compromís amb el sector cultural i esportiu a través de les seves nombroses col·laboracions amb diverses entitats. En l'àmbit esportiu, durant l'última temporada la companyia ha renovat la seva col·laboració amb els clubs esportius Bilbao Basket, Miribilla Cycling, UE Sant Cugat, Bàsquet Manresa i l'equip femení d'handbol del club esportiu donostiarra Bera-Bera. El mes d'abril passat també va patrocinar la 71a edició del Trofeu Comte de Godó, el reconegut torneig de tenis que forma part de l'ATP Tour 500 i que se celebra a Barcelona.