Occident dona nom a la primera edició del festival ‘ALMA Occident Madrid’

"D'aquesta manera, la companyia asseguradora es compromet novament amb la cultura i les arts a través d'aquest esdeveniment musical, que se celebrarà per primera vegada a Madrid del 31 de maig al 18 de juny."

El festival “ALMA Occident Madrid” aterrarà per primera vegada a Madrid i ho farà de la mà d'Occident a partir del 31 de maig al parc Enrique Tierno Galván. D'aquesta manera, la companyia asseguradora mostra novament el seu suport a la música amb el patrocini d'aquest esdeveniment, amb un programa que reunirà les millors propostes artístiques nacionals i internacionals.

Com a part de la col·laboració, Occident donarà nom a l'esdeveniment i també tindrà presència de marca en els diversos materials del festival, com les pantalles dels escenaris o les tanques perimetrals.

Per l'escenari d'‘ALMA Occident Madrid’ desfilaran artistes consolidats en el panorama musical com Evanescence, Vetusta Morla i Deep Purple. A més, se celebrarà una nova edició de POMPÄ Open Air, del 31 de maig a l'1 de juny, amb dues sessions de tardeig indie pop. El festival també aposta pel talent emergent i la restauració de qualitat amb la zona del Village, envoltada de natura. D'altra banda, l'esdeveniment mostrarà el seu compromís amb el foment de la igualtat d'oportunitats amb l'ocupació de persones amb discapacitat com a part de la plantilla.

En paraules del director general d'Occident, Joan Closa, “a Occident volem ser a prop de les persones, acompanyant-les en tot moment, i brindar-los experiències inoblidables. Ens enorgulleix donar suport a la cultura, i especialment a la música, sent al costat de festivals com l'ALMA Occident Madrid”.

Per part seva, els directors del Festival, Óscar Aranzueque i Martín Pérez, van afirmar que “estem molt il·lusionats per comptar amb la col·laboració d'Occident en aquesta nova etapa del festival, que arriba per primera vegada a Madrid”. Així mateix, agraeixen “el seu suport indispensable perquè puguem acostar a la societat la millor música nacional i internacional”.

Occident, suport constant al sector cultural

La música i la cultura representen, juntament amb l'esport, un dels pilars estratègics dels patrocinis de la companyia asseguradora. Occident mostra el seu compromís amb el sector cultural a través de la col·laboració en diversos esdeveniments, amb l'objectiu d'oferir experiències de primer nivell als seus clients i al públic general, cobrint un ampli ventall d'artistes i preferències musicals, i també dona suport a diversos programes musicals per contribuir al desenvolupament del talent.