Occident reuneix més de 6.000 agents i corredors en els seus Fòrums de Negoci

"Són els primers Fòrums de Negoci que se celebren sota la nova marca Occident i que reuneixen bona part de la xarxa de mediació de l'asseguradora."

Més de 6.000 mediadors, entre agents i corredors, s'han reunit en línia els dies 7 i 8 de febrer en els primers Fòrums de Negoci que se celebren amb la marca Occident i després de la definició de la seva estructura organitzativa. Aquesta reunió, que se celebra anualment, és clau per traslladar a la xarxa de mediadors de l'entitat els objectius i l'estratègia d'Occident per a aquest 2024.

El conseller delegat de GCO, Hugo Serra, va fer l'obertura de les jornades amb una intervenció en què va repassar l'entorn macroeconòmic global i la manera en què GCO seguirà donant suport a la seva estratègia en els pilars de creixement, rendibilitat i solvència. Serra va remarcar la fita que ha suposat la unificació de companyies l'any 2024 en la nova marca Occident per aconseguir més simplicitat corporativa, que redundi en més agilitat i capacitat d'adaptació al client.

Així mateix, Serra va destacar el valor de la xarxa de mediadors d'Occident, formada per més de 15.000 agents i corredors, i va anunciar que “aquest 2024 seguirem capacitant la xarxa de mediació, dotant-los de les eines i la formació necessàries perquè puguin relacionar-se amb els clients de forma eficaç, garantint cada vegada més proximitat amb els nostres assegurats”.

Per acabar, el conseller delegat va subratllar que la mediació seguirà sent el canal estratègic i al qual més esforços de desenvolupament es destinaran.

Parlar del client en majúscules

Després de la intervenció d'Hugo Serra, va prendre la paraula el director general d'Occident, Juan Closa, que va fer un breu repàs del context econòmic i les tendències observades en el sector assegurador, per després passar a desgranar els principals projectes d'Occident per a aquest any.

Juan Closa va assenyalar com un dels punts més destacats de l'any seguir apostant pel creixement i la productivitat de la xarxa comercial. “Ens trobem en un moment de gran evolució tecnològica, que des d'Occident volem aprofitar per seguir avançant en la creació de xarxa, en la millora de l'eficiència i en el servei al client”, va assegurar.

De la mateixa manera, el director general d'Occident va recalcar que aquest 2024 l'atenció se centrarà especialment en el client. “Farem evolucionar la segmentació dels nostres clients gràcies a la tecnologia de dades i al coneixement dels nostres mediadors, per seguir construint una oferta de valor que compleixi les expectatives dels clients”, va subratllar.

Els Fòrums de Negoci també van comptar amb les intervencions del director comercial d'Occident, Raúl Lucena, que va desgranar, entre d'altres, el model d'èxit que suposen els diversos canals de mediació d'Occident i el valor afegit de les eines digitals i d'assessorament que es posen a disposició del mediador.

Daniel Ciprés, director de Vida d'Occident, va destacar les millores implementades en els serveis de salut digital, que se seguiran ampliant, i les novetats que vindran en estalvi i en solucions per a clients sènior, que cada vegada són un col·lectiu amb més pes poblacional.

Josep Esclusa, director d'Assegurances Generals d'Occident, es va centrar en les millores que hi haurà en els productes d'automòbils, particulars i empresa, així com en les millores en els processos de subscripció i innovació tècnica.

Per part seva, va tancar la sessió Xavier Fontanet, director general d'Operacions de GCO, que va detallar les millores en els indicadors de qualitat de servei aconseguides el 2023 i els següents procediments que es posaran en marxa per millorar l'eficiència en els processos de suport a la venda, de tramitació i d'atenció a sinistres. També va esmentar el desplegament de noves iniciatives d'analítica comercial que ajudaran a personalitzar l'oferta i millorar la productivitat comercial.