Occident garanteix un interès del 2,50% anual a tres anys en la seva cinquena emissió d'Estalvi capital Elit

"Amb aquesta nova emissió, disponible fins al 31 de juliol o fins que s'exhaureixi l'actiu, l'asseguradora consolida la seva oferta de productes garantits per a estalviadors de perfil conservador."

Occident ha llançat una nova emissió d'Estalvi capital Elit, una assegurança d'estalvi amb un tipus d'interès garantit a tres anys del 2,50%. Es tracta de la cinquena emissió d'aquest producte que l'asseguradora llança al mercat aquest últim any i mig.

Dissenyada especialment per a aquells clients de caràcter conservador que no volen assumir cap risc en les seves inversions, l'assegurança d'estalvi requereix una aportació inicial mínima de 6.000 euros i, a partir de la tercera anualitat, permet fer-hi aportacions suplementàries per un import mínim de 3.000 €. Així mateix, després de la finalització del tercer any de contracte, l'assegurança d'estalvi aplicarà una taxa de revaloració trimestral, garantint la seguretat i el creixement estable dels estalvis dels clients.

Pel que fa a la liquiditat, un cop transcorreguts tres mesos des de la contractació, el client podrà sol·licitar el rescat total del producte. A més, es podran fer rescats parcials i bestretes amb devolució a partir de la tercera anualitat.

Les assegurances d'estalvi es caracteritzen per combinar el producte d'estalvi amb una assegurança de vida. Per això, Estalvi capital Elit ofereix també un capital addicional, respecte al valor acumulat, en cas de defunció de l'assegurat. En paral·lel, igual que en les emissions anteriors del producte, Estalvi capital Elit inclou com a serveis de cortesia assessorament jurídic telefònic i orientació mèdica telefònica. Gràcies a aquests serveis totalment gratuïts, els clients d'Occident que tinguin contractada aquesta assegurança d'estalvi podran fer consultes a un advocat les 24 hores del dia i contactar amb un professional de la salut per telèfon o videotrucada per resoldre dubtes mèdics.

Estalvi capital, estalvi esporàdic amb liquiditat a curt termini

El juny passat, Occident va llançar una oferta especial de la seva assegurança Estalvi capital, que ofereix un tipus d'interès garantit del 2,80% durant el primer any. Aquesta oferta, que acabarà el pròxim 31 de juliol, permet als clients que busquen rendibilitats a curt termini aprofitar l'oportunitat que ens ofereix el mercat a aquest termini. La contractació d'Estalvi capital es fa mitjançant una aportació única inicial a partir de 10.000 euros. Després de la primera anualitat, la taxa de revaloració es fixa trimestralment i, a més, l'assegurat pot fer aportacions suplementàries per un import mínim de 3.000 euros. En cas de defunció, el producte ofereix un capital addicional del 4 % del valor acumulat.

Pel que fa a la liquiditat, un cop transcorreguts tres mesos des de la contractació, el client podrà sol·licitar el rescat total o parcial o bestretes amb devolució.

“Avalats per l'èxit d'emissions anteriors, durant els últims mesos hem renovat la nostra oferta de productes d'estalvi per a tota mena de perfils i preferències a l'hora d'invertir. En aquest context, amb Estalvi capital i Estalvi capital Elit estem oferint dos productes garantits que gaudeixen d'una gran acollida per part dels estalviadors més conservadors, els quals, a més, es beneficien de la cobertura d'una assegurança de vida i de serveis gratuïts, com l'assessorament jurídic i l'orientació mèdica telefònica”, explica el director de Vida d'Occident, Daniel Ciprés.