Occident renova com a patrocinador principal de la Unió Esportiva Sant Cugat

"La col·laboració entre les dues entitats s'amplia a tots els equips de bàsquet del club, tant de la secció masculina com de la femenina"

Occident ha renovat com a patrocinador principal de la Unió Esportiva Sant Cugat (UESC) per a les tres pròximes temporades, i també ha ampliat l'abast de la seva col·laboració amb l'històric club esportiu català. Aquest acord entre les dues entitats, que va començar fa set anys, potenciarà el desenvolupament esportiu del club i contribuirà a promoure els valors de l'esport i del bàsquet a Sant Cugat del Vallès (Barcelona).

A partir d'ara, el club adopta el nom de UESC - Occident i la companyia asseguradora es converteix en el patrocinador principal de tots els equips del club, un total de 54, dels quals 36 són de la secció masculina i 18 de la femenina.

L'acord inclou la presència de la marca Occident al pavelló principal del club i a les samarretes de tots els equips masculins i femenins de bàsquet. També implica el foment d'activitats formatives per acostar el bàsquet als nens i nenes de la localitat. Entre aquestes, destaquen l'escola de bàsquet i el campus d'estiu Bàsquet City.

El director general d'Occident, Juan Closa, ha posat en valor l'acord de col·laboració entre les dues entitats i ha subratllat: “Estem molt satisfets perquè aquest acord arriba per primera vegada a tots els equips masculins i femenins del club i, a més, seguim fomentant els valors associats a l'esport entre la població de Sant Cugat del Vallès, una localitat on estem presents des de fa més de cinc dècades”.

Per part seva, el president de l'entitat esportiva, Vicenç Beltrán, ha assenyalat: “Amb aquest acord amb Occident obrim una nova etapa a la UESC, que esperem que porti molts èxits, tant esportius per al club com de foment de la pràctica esportiva al municipi”.