Occident, la nova marca d'Assegurances Catalana Occident, manté el seu compromís amb el Bàsquet Manresa

"D'aquesta manera, Occident, la marca que unificarà el negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident), reafirma la seva aposta per l'esport i promou els seus valors intrínsecs."

Occident, la nova marca d'Assegurances Catalana Occident, serà patrocinador oficial del Bàsquet Manresa durant la temporada 2023-2024. Així, Occident renova la seva confiança amb l'equip de bàsquet amb aquest acord, que suma ja el seu catorzè any consecutiu, i reafirma els valors intrínsecs d'aquest esport i els seus beneficis associats.

Amb motiu del patrocini, Occident donarà nom a les categories inferiors del club amb el nom "Occident Manresa", i tindrà presència de marca a les samarretes dels jugadors que formen part dels equips de l'esport base del club català, des de les categories d'iniciació fins a les júnior. A més, el distintiu de l'asseguradora també serà visible tant a la perimetral de la pista com a la sala de premsa del Nou Congost, on juga com a local el primer equip, així com als esdeveniments de l'organització.

El responsable de Comunicació a Mediadors, Convencions i Promocions Comercials d'Assegurances Catalana Occident, Ignacio Boix, va destacar que “és un honor poder acompanyar un any més el Bàsquet Manresa en la seva tasca per incentivar l'esport local amb la nostra nova marca, Occident”. En aquest sentit, Boix també va afirmar que “amb la nova marca volem incentivar els hàbits de vida saludables i estrènyer relacions amb aquelles entitats que promouen valors positius a la societat”.

D'altra banda, el gerent del Bàsquet Manresa, Carles Sixto, va agrair a la companyia “el seu suport incondicional durant aquests catorze anys” i va afegir que “esperem comptar amb Occident per impulsar el club en la competició i les seves activitats”.

Occident, la nova marca d'Assegurances Catalana Occident

GCO va anunciar a finals de febrer la unificació de les companyies de Negoci Tradicional (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) en una sola marca denominada Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de forma ràpida i efectiva a les demandes del mercat.

El procés d'unificació s'emprendrà en dues fases: en primer lloc, previsiblement a finals del 2023, es farà efectiva la fusió societària d'Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao, que passaran a operar sota la marca Occident. En una segona fase, prevista per a més endavant, s'hi integrarà també NorteHispana Seguros.