Occident renova la seva aliança amb el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona

"La companyia asseguradora torna a mostrar el seu compromís amb la mediació de les comarques de Girona "

Occident ha renovat el seu protocol de col·laboració amb el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona per a l'any 2024. L'acord, segellat entre la presidenta del Col·legi, Mercè Herrera i el director territorial Catalunya Aragó Corredors d'Occident, Miguel Cortegano, reforça el compromís d'ambdues entitats amb la professionalització i el desenvolupament de la mediació d'assegurances.

Amb aquest acord, Occident es compromet a contribuir al foment d'activitats formatives i de millora de la professionalització dels mediadors d'assegurances col·legiats. Així mateix, donarà suport als actes professionals que organitzi el Col·legi i afermarà la seva presència en diverses iniciatives clau durant l'any.

Per part seva, el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona oferirà a Occident una presència destacada en els seus canals de comunicació. A més, l'entitat col·laboradora tindrà presència en esdeveniments de formació, jornades i seminaris organitzats pel Col·legi, així com durant la Setmana Mundial del Mediador d'Assegurances, un dels esdeveniments més importants del sector.

Aquest acord també inclou la participació d'Occident en la Guia Professional dels Col·legiats de la comarca i en la Trobada Anual, una reunió estratègica entre els mediadors i les entitats col·laboradores per estrènyer llaços i millorar la col·laboració mútua.

"Estem molt satisfets de consolidar aquesta col·laboració amb el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona, una institució clau en el desenvolupament i la professionalització del nostre sector", ha declarat Miguel Cortegano, director Corredors territorial Catalunya Aragó d'Occident. "Creiem que aquesta aliança ens permetrà seguir enfortint la nostra relació amb els mediadors i contribuir al creixement i la contínua millora de la mediació d'assegurances".

Per part seva, la presidenta del Col·legi, Mercè Herrera, ha subratllat: “Comptar amb el suport d'Occident és fonamental perquè puguem seguir donant suport i afermant la professió de mediador a les comarques de Girona”.

Per a Occident, la xarxa d'agents i corredors, amb més de 14.000 mediadors, és fonamental en la seva estratègia de negoci. Aquest canal representa més del 90% de la seva facturació i serveix com a enllaç directe entre l'empresa i els seus clients. Gràcies al seu profund coneixement del mercat i la seva capacitat per oferir assessorament personalitzat, els mediadors són essencials per assegurar la satisfacció i lleialtat dels assegurats. Per tant, invertir en el seu desenvolupament és prioritari per mantenir l'excel·lència en el servei al client i fomentar la innovació en el sector assegurador.