Occident, la nova marca de Seguros Bilbao, donarà el seu nom a la Marxa Cicloturista Bilbao-Bilbao els tres anys vinents

"La marca, que unificarà les companyies de negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident), esdevé el patrocinador principal d'aquesta marxa tradicional, que celebrarà la seva 35a edició el 2024."

Occident, la nova marca de Seguros Bilbao, aposta novament per fomentar l'esperit esportiu i donarà el seu nom a les tres edicions vinents de la Marxa Cicloturista Internacional Bilbao-Bilbao, que passarà a denominar-se «Occident Bilbao-Bilbao». Amb aquest patrocini, Occident continua amb el compromís construït durant una dècada per Seguros Bilbao amb aquesta marxa històrica, que celebrarà la seva 35a edició el 2024.

En virtut de la col·laboració, Occident tindrà presència de marca al logotip de la competició i formarà part de la imatge de l'esdeveniment esportiu en qualsevol acció comunicativa i qualsevol mena de suport. A més, s'integrarà de manera destacada en el recorregut de la marxa i en les seves accions publicitàries i de promoció. L'edició vinent de l'Occident Bilbao-Bilbao té previst celebrar-se el març i recorrerà diversos llocs emblemàtics de Biscaia i la capital bilbaïna, com la seva ria, la costa del mar Cantàbric, el Museu Guggenheim i la Gran Vía.

En paraules del director general adjunt comercial de Seguros Bilbao, José Manuel Ereño, «és una gran notícia anunciar que Occident recull el testimoni de Seguros Bilbao i formarà part de la Marxa Cicloturista Bilbao-Bilbao dels tres anys vinents. D'aquesta manera, continuem compromesos amb els valors de superació i esforç que promou aquesta cita esportiva».

Disputada per primera vegada el 1988, la Marxa Cicloturista Bilbao-Bilbao s'ha convertit en un dels esdeveniments esportius més consolidats de Biscaia, i compta amb tres recorreguts, de 85 km, 115 km i 125 km, i diferents graus de desnivell perquè qualsevol esportista pugui gaudir de la competició.

Sobre Occident

GCO (Grup Catalana Occident) va anunciar a finals de febrer la unificació de les companyies de Negoci Tradicional (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) en una sola marca anomenada Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de forma ràpida i efectiva a les demandes del mercat.

El procés d'unificació s'emprendrà en dues fases: en primer lloc, previsiblement a finals del 2023, es farà efectiva la fusió societària d'Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao, que passaran a operar sota la marca Occident. En una segona fase, prevista per a més endavant, s'hi integrarà també NorteHispana Seguros.