Occident, la nova marca de NorteHispana Seguros, manté el suport al futbol femení amb el patrocini del club Pauldarrak

"És el segon any consecutiu que l'asseguradora patrocina l'equip basc."

Occident, la nova marca de NorteHispana Seguros, es converteix en patrocinador oficial del club de futbol femení Pauldarrak per a la temporada 2023-2024. Així, Occident fomenta l'esport femení i els seus valors i beneficis al País Basc i manté l'acord de col·laboració que va iniciar NorteHispana Seguros amb l'equip.

Amb motiu del patrocini, Occident tindrà presència de marca en l'equipament esportiu, en les creativitats del club i en els esdeveniments en què l'organització participi en l'àmbit local.

En paraules de Juan Sánchez Fernández, director comercial de NorteHispana Seguros, “el nostre suport al futbol femení i, en concret al Club Pauldarrak, per mitjà de la nostra nova marca Occident fomenta la igualtat d'oportunitats en l'esport i afavoreix que les seves jugadores esdevinguin un referent per a tota la societat com un clar exemple d'esforç i superació, valors que ens acompanyen com a entitat asseguradora”.

Per part seva, el president del club, Aitor Alonso Romero, va agrair la col·laboració de NorteHispana Seguros, pròximament Occident, per segon any consecutiu. “La seva aposta pel nostre club ens permet continuar creixent com a club esportiu professional”, va declarar.

Occident, la nova marca de NorteHispana Seguros

GCO va anunciar a finals de febrer la unificació de les companyies de Negoci Tradicional (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) en una sola marca anomenada Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de manera ràpida i efectiva a les demandes del mercat.

El procés d'unificació s'emprendrà en dues fases: en primer lloc, es farà efectiva la fusió societària d'Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao, que passaran a operar sota la marca Occident. En una segona fase, prevista per a més endavant, s'hi integrarà també NorteHispana Seguros.