Plus Ultra Seguros aferma el seu compromís amb l'handbol patrocinant la Lliga ASOBAL per cinquè any consecutiu

"L'asseguradora renova el seu conveni de col·laboració amb la màxima categoria de l'handbol d'Espanya."

Plus Ultra Seguros i ASOBAL han ratificat la seva sòlida trajectòria de col·laboració conjunta amb la renovació del conveni pel qual l'asseguradora es converteix, per cinquè any consecutiu, en el patrocinador oficial de la Lliga ASOBAL, així com de la Supercopa, la Copa i la Minicopa ASOBAL.

La signatura de l'acord, que va tenir lloc a la ciutat de Conca aprofitant la celebració de la gala de presentació de la temporada 2019/2020 i la disputa de la final de la Supercopa ASOBAL, va comptar amb la presència del president de l'ASOBAL, Adolfo Aragonés, i del director territorial de Catalunya i Aragó Corredors de Plus Ultra Seguros, Miguel Cortegano.

En el marc d'aquesta aliança, el logotip de la companyia es podrà veure al web d'aquesta associació, a la papereria oficial de l'ASOBAL i en tot el material imprès de les competicions i els esdeveniments relacionats. A més, Plus Ultra Seguros disposarà d'accions promocionals als pavellons on se celebrin els partits.

Per a Cortegano, “és un honor tornar a fer costat a la màxima categoria de l'handbol masculí a Espanya i esperem que la campanya 2019/2020 que ara iniciem sigui tan intensa i emocionant com les anteriors”.

Per part seva, Aragonés va agrair la confiança de Plus Ultra Seguros, “un suport que cada any es fa més patent i que demostra la implicació de la companyia amb l'esport i, en especial, amb l'handbol”.

Un lustre impulsant l'handbol

La col·laboració entre Plus Ultra Seguros i l'ASOBAL es remunta a l'any 2015, quan l'asseguradora va patrocinar per primera vegada el campionat la temporada 2015/2016. Des de llavors, la companyia continua apostant per aquesta disciplina i els valors que representa, com ara el treball en equip, la perseverança i l'esperit de superació.