Plus Ultra Seguros amplia el seu compromís amb la corredoria Ágora Broker

"L'acord té com a objectiu enfortir la imatge del corredor i impulsar el desenvolupament de les línies de negoci de les dues entitats."

Plus Ultra Seguros ha renovat el seu acord de col·laboració amb la corredoria d'assegurances Ágora Broker amb l'objectiu d'optimitzar les estratègies comercials, reforçar les línies de negoci de les dues firmes i impulsar la figura del corredor. L'acord serà vigent fins a finals del 2020.

En la signatura de l'acord hi van participar el director de la territorial Nord de Plus Ultra Seguros, Juan Carlos Delgado, i el CEO d'Ágora Broker, Vicente Pino. L'acte va tenir lloc a les oficines del corredor Néstor Díaz Tresgallo a Torrelavega (Cantàbria), que s'ha incorporat fa poc com a associat d'Ágora Broker.

Delgado va destacar que la renovació d'aquest acord és important per a l'asseguradora, ja que Ágora Broker és un “soci estratègic per a Plus Ultra Seguros gràcies al coneixement que té del mercat. A més, volem continuar contribuint al creixement i l'expansió d'Ágora Broker”.

Per part seva, Vicente Pino va subratllar que amb aquest acord “s'incrementa la qualitat dels productes i serveis que oferim als nostres clients i augmenta la possibilitat de dedicar-los un assessorament personalitzat, integral i adaptat a les seves necessitats”.