Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Granada renoven el seu acord de col·laboració

"Ambdues entitats prolonguen, un any més, el seu conveni per fomentar la mediació i dur a terme accions i activitats que contribueixin al desenvolupament dels mediadors"

Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Granada han renovat la seva aliança amb l'objectiu de continuar impulsant l'activitat del sector assegurador i reforçar la importància de la figura dels mediadors a la província. D'aquesta manera, les entitats duran a terme de manera conjunta accions i activitats que permetin a aquests professionals desenvolupar els seus coneixements i les seves capacitats.

La signatura del conveni, que va tenir lloc a les instal·lacions de la institució, va gaudir de la presència del director de la sucursal de Granada de Plus Ultra Seguros, Raúl Molina, del president del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Granada, Genaro Sánchez i de la vicepresidenta del Col·legi, Laura Molero.

Durant la trobada, Molina va destacar la importància del mediador com a figura que presta un servei professional i pròxim als clients. «Des de Plus Ultra Seguros volem reforçar el nostre objectiu de continuar col·laborant amb la mediació, ja que per a nosaltres és un pilar fonamental per a la distribució dels nostres productes. Aquesta aliança ens permet estar a prop d'aquests professionals i també conèixer les noves necessitats que ens demanden els clients», va afirmar Molina.

Per part seva, Sánchez va assenyalar que «és una satisfacció poder comptar un altre any amb el suport d'una asseguradora de referència com és Plus Ultra Seguros. Estem convençuts que la renovació d'aquest acord perdurarà en el temps i que ens permetrà construir projectes conjunts al voltant de la figura del mediador».