Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de La Rioja s'uneixen per donar suport a la mediació

"Ambdues entitats estableixen un conveni per tal d'impulsar la figura del mediador i desenvolupar iniciatives que millorin l'activitat d'aquests professionals. "

Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de La Rioja han signat un acord de col·laboració destinat a impulsar accions que fomentin el paper i la formació dels mediadors en aquesta comunitat.

La signatura del conveni es va dur a terme a les instal·lacions de l'entitat de La Rioja i va comptar amb la presència del president del Col·legi de Mediadors de La Rioja, Javier Miguel López, i del director territorial Nord de Plus Ultra Seguros, Juan Carlos Delgado. Durant l'acte, ambdues entitats van ressaltar la importància del paper del mediador com a figura essencial que presta un servei professional i personal als clients.

En aquest sentit, Delgado va destacar la importància que aquest tipus d'acord té per a Plus Ultra Seguros, ja que la companyia basa el seu model de distribució en la gestió del mediador professional. “El nostre compromís amb la mediació és absolut. Ens devem als nostres clients, però també als nostres mediadors”, va subratllar el responsable de Plus Ultra Seguros.

Per part seva, el president del Col·legi de Mediadors de La Rioja va ressaltar la rellevància d'aquesta col·laboració atesa “l'aposta decidida i la proximitat de Plus Ultra Seguros amb aquestes professions com a canal des del qual oferir millor servei als clients”. En definitiva, aquest nou acord reforça el compromís que la companyia manté amb les institucions col·legials en diferents punts d'Espanya i el suport que l'asseguradora ofereix a la mediació com a canal de distribució.