Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Tenerife estenen la seva col·laboració

"Ambdues entitats prolonguen, un any més, el seu conveni per fomentar la mediació i dur a terme accions i activitats que permetin als mediadors augmentar els seus coneixements i millorar els serveis que ofereixen als clients."

Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Tenerife han renovat el seu acord de col·laboració amb la finalitat de continuar impulsant l'activitat del sector assegurador a la zona. D'aquesta manera, ambdues entitats continuaran amb la seva tasca de foment de la mediació i duran a terme accions i activitats que permetin als mediadors de Tenerife augmentar els seus coneixements i, alhora, millorar els serveis que ofereixen als seus clients.

La signatura del conveni, formalitzada a les instal·lacions de la institució, va comptar amb la presència del director territorial Centro Sur Corredores de Plus Ultra Seguros, David Gil; el director de la sucursal de la companyia a Tenerife, Luis Álvarez, i el president del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Tenerife, Francisco Javier Pérez.

Els tres responsables van ressaltar la importància de dotar els mediadors de nous coneixements i millors eines que els capacitin per desenvolupar i incrementar la seva activitat. “La xarxa de mediadors s'erigeix com a canal prioritari de distribució per a la nostra companyia, i per això apostem fermament per aquests professionals”, va afirmar Gil.

Per part seva, Álvarez va celebrar la renovació de l'acord “per continuar donant a la figura del mediador els coneixements i habilitats necessaris amb l'objectiu d'oferir un servei de qualitat als clients”.

Finalment, Pérez va subratllar que el suport d'“una asseguradora de referència com Plus Ultra Seguros als nostres mediadors és un signe de la importància d'aquest col·lectiu en la distribució i comercialització dels productes”.