Plus Ultra Seguros patrocina la Copa del Rei de bàsquet amb cadira de rodes

"L'entitat s'uneix a la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF) per fer costat a la 41a edició de la cita més important de l'esport espanyol adaptat."

Plus Ultra Seguros reafirma el seu compromís amb l'esport adaptat i patrocina, per segon any consecutiu, la 41a edició de la Copa del Rei de bàsquet amb cadira de rodes. El campionat, que se celebrarà al pavelló de L'Alqueria del Basket de València els dies 23 i 24 de febrer, és una cita clau de l'esport adaptat i una de les competicions amb més trajectòria de la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF).

El director general comercial de Plus Ultra Seguros, Luis Vallejo, destaca que “per a nosaltres és molt important donar suport a aquest tipus d'esdeveniments, que tenen com a objectiu la inclusió i la sensibilització de la societat, uns valors que, juntament amb la superació i la integració que representa aquest campionat, compartim des de Plus Ultra Seguros”.

Per part seva, el president de la FEDDF, José Alberto Álvarez, celebra el compromís de l'asseguradora en una cita tan important com la Copa del Rei amb cadira de rodes. “És essencial que les empreses facin costat a l'esport adaptat per sensibilitzar la societat. Sens dubte, aportacions com la de Plus Ultra Seguros ens permeten celebrar aquesta 41a edició”.

Amb aquest patrocini, Plus Ultra Seguros dona continuïtat al suport mostrat a la FEDDF aquests últims anys. En aquest sentit, l'asseguradora va patrocinar el 2017 el Campionat d'Europa de bàsquet amb cadira de rodes i fa poc va col·laborar amb aquesta federació en la jornada “50 anys d'esport sense adjectius” amb l'objectiu de sensibilitzar la població sobre les barreres que troben les persones amb discapacitat i la seva integració en la societat.