Plus Ultra Seguros s'alia amb el Col·legi de Mediadors d'Assegurances d'Almeria per reforçar la figura del mediador

"Les entitats subscriuen un acord de col·laboració que té com a objectiu la professionalització del sector a més de fomentar la seva activitat a la regió. "

Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances d'Almeria han signat un acord de col·laboració destinat a fomentar i valorar la figura dels mediadors.

El conveni, subscrit pel director de la sucursal d'Almeria de Plus Ultra Seguros, José Manuel Romero, i la presidenta del Col·legi de Mediadors d'Assegurances d'Almeria, Elena Linares, aprofundeix en l'objectiu compartit de generar noves oportunitats per a aquest col·lectiu. A més, en el marc d'aquest acord, l'asseguradora estarà també present en jornades, seminaris i altres activitats impulsades pel Col·legi.

Durant la trobada, Linares va agrair a Plus Ultra Seguros el seu suport, “que és favorable tant per als nostres col·legiats, com per al desenvolupament del sector”. A més, va afegir que “amb aquesta signatura, consolidem una col·laboració a llarg termini que permet consolidar el treball dels mediadors, i, al mateix temps, millorar la distribució i comercialització de les assegurances a la província”.

Per part seva, Romero, va assenyalar que el conveni reflecteix el compromís de la companyia amb els mediadors d'Almeria. En aquest sentit, va destacar el paper fonamental que desenvolupa aquest col·lectiu per a l'asseguradora, “la mediació és un pilar fonamental en el model de negoci de la companyia i és una figura essencial per oferir als clients les solucions asseguradores que s'adapten millor a les seves necessitats d'una manera professional i propera”.