Plus Ultra Seguros signa un acord de col·laboració amb el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Valladolid

"L'entitat asseguradora i la institució de Valladolid treballaran conjuntament per desenvolupar accions que millorin l'activitat professional dels mediadors en aquesta província."

Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Valladolid han signat un conveni de col·laboració amb l'objectiu d'impulsar la figura del mediador i fer accions formatives orientades a afrontar els nous desafiaments del sector.

A més, l'acord fomentarà la participació de Plus Ultra Seguros en els esdeveniments que faci l'entitat per tal d'enriquir el creixement professional dels mediadors, reafirmant així l'aposta de l'asseguradora per la mediació.

La signatura de l'acord es va dur a terme a les instal·lacions del Col·legi i va gaudir de la presència de la seva presidenta, María José Laguna, i la seva vicepresidenta, Gabriela Hermosilla. Per part de la companyia, hi van assistir el director territorial de Plus Ultra Seguros, Juan Carlos Delgado, i el director de la sucursal de Valladolid, Fernando Gimeno.

En aquest sentit, Delgado va destacar que “per a Plus Ultra Seguros, la xarxa de mediació és una peça fonamental per al nostre negoci. La tasca d'aquests professionals i la seva clara vocació de servei al client ens permeten oferir una atenció de qualitat als nostres assegurats”. I també va afirmar que “aquesta col·laboració ens permetrà identificar noves oportunitats per a tots dos”.

Per part seva, Laguna va ressaltar la importància d'“una cooperació que reafirma el compromís de Plus Ultra Seguros amb la mediació i la seva implicació a dotar el nostre col·lectiu de les eines i les iniciatives necessàries per millorar les seves capacitats en la prestació de serveis”.