Plus Ultra Seguros referma el seu compromís amb el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de La Rioja

Acord amb el Col·legi de Mediadors de La Rioja

"Les entitats han renovat el seu acord de col·laboració, que persegueix l'objectiu d'enfortir la figura del mediador d'assegurances"

Plus Ultra Seguros i el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de La Rioja han renovat el seu acord de col·laboració amb l'objectiu d'enfortir la figura del mediador i impulsar la seva activitat a la comunitat autònoma. El conveni també fomentarà la participació de l'asseguradora en els esdeveniments que faci el Col·legi per donar suport a aquest col·lectiu, cosa que reafirma el gran valor que la companyia atorga a la mediació.

Amb aquesta renovació, Plus Ultra Seguros reforça el seu compromís amb el desenvolupament comercial d'aquest col·lectiu. En aquest sentit, els acords d'aquest tipus signats per la companyia busquen millorar la formació i professionalització dels mediadors.

El conveni, signat a les instal·lacions de la institució, va comptar amb la presència del director territorial nord de Plus Ultra Seguros, Juan Carlos Delgado, i del president del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de La Rioja, Javier Miguel.

Després d'anys de col·laboració entre ambdues entitats, Miguel va agrair el compromís de Plus Ultra Seguros: “Amb la renovació de l'acord consolidem una col·laboració a llarg termini que permet afermar el desenvolupament dels mediadors, i, al mateix temps, millorar la distribució i comercialització de les assegurances a La Rioja”.

Des de Plus Ultra Seguros, Delgado va destacar que l'asseguradora continua amb la seva aposta clara i decidida per la mediació als territoris on està present i va afegir que “anar de la mà d'institucions com el Col·legi de Mediadors d'Assegurances de La Rioja ens permet dotar aquests professionals de les eines necessàries per oferir el millor servei als nostres clients”.