Reforçar la xarxa de mediació, objectiu fonamental per a Plus Ultra Seguros el 2020

"L'asseguradora va repassar durant la celebració de les seves jornades comercials les fites més destacades del 2019 i va explicar als gairebé 600 assistents les principals línies estratègiques per a aquest any."

Plus Ultra Seguros va celebrar les seves jornades comercials amb l'objectiu de traslladar als seus mediadors les dades més importants del 2019, així com explicar el full de ruta de la companyia per a aquest exercici. Aquests actes van reunir a Madrid prop de 600 agents exclusius i corredors.

El nou director general de Plus Ultra Seguros, Julián Herrera, va repassar l'activitat de l'asseguradora durant l'últim any i va posar en relleu les principals línies estratègiques de cara al 2020. En aquest sentit, Herrera va destacar que per a aquest exercici se seguirà impulsant la funció comercial de la xarxa de mediació, “un pilar fonamental en el desenvolupament de la companyia i un col·lectiu que ens permet oferir solucions personalitzades als clients d'una manera propera i professional”.

A més, va afegir que el progrés en els processos de connectivitat i en la individualització de l'oferta per a la xarxa de mediació seran altres aspectes importants per implementar durant aquest any. Unes mesures que, sense cap dubte, “impulsaran l'activitat comercial de Plus Ultra Seguros i afavoriran la capacitat de proposar als nostres clients el producte que millor s'adapti a les seves necessitats”.

Per la seva banda, el director general comercial de la companyia, Luis Vallejo, va remarcar que per a l'asseguradora és clau seguir apostant per la digitalització com la millor eina per simplificar els processos de contractació, al mateix temps que va destacar l'aposta de Plus Ultra Seguros per la formació i la capacitació dels mediadors, “un factor fonamental que millorarà positivament el servei que oferim als nostres clients”.

Renovació de productes

El director de gestió i control comercial de Plus Ultra Seguros, Javier Montoya, va presentar les diferents iniciatives que l'asseguradora durà a terme durant aquest exercici en els rams d'automòbils, particulars, empreses i vida. A més, Montoya va destacar que el 2020 duran a terme una renovació de diversos productes destinats a particulars i empreses.

Per la seva banda, el director de Xarxa agencial, institucions i màrqueting, Pablo Sampedro, va posar en relleu totes les accions dutes a terme amb els mediadors i va presentar les principals iniciatives que es desenvoluparan a l'àrea de màrqueting i els objectius de negoci per al 2020.

La celebració d'aquestes jornades és una trobada clau per a l'asseguradora, ja que a través d'aquestes els directius i responsables de Plus Ultra Seguros tenen l'oportunitat de reforçar llaços amb els mediadors; tot això, amb l'objectiu de desenvolupar els aspectes que puguin ajudar aquest col·lectiu a impulsar la seva tasca comercial durant l'any.