Occident, la nova marca de Seguros Bilbao, impulsa l'esport amb la renovació del patrocini del Bilbao Basket

"La marca que unificarà les companyies de negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident) ha mantingut, per onzè any consecutiu, el conveni de col·laboració que mantenia Seguros Bilbao amb l'històric club esportiu."

Occident, la nova marca que unificarà el negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident), s'ha convertit en patrocinador oficial del club de bàsquet Bilbao Basket per a la temporada 2023-24. D'aquesta manera, es prolonga per onzè any consecutiu el compromís que Seguros Bilbao mantenia amb el club, i s'impulsa així la pràctica esportiva a la localitat basca.

En virtut de l'acord de patrocini, Occident donarà nom als campus esportius del club per Nadal, setmana santa i estiu, i passaran a dir-se “Campus Bilbao Basket-Occident”. La marca serà present en els equips dels participants, com també en les comunicacions i el web del campus. Així mateix, com ja és costum en aquesta col·laboració, el logotip de la companyia tindrà presència en diferents suports del club, com ara a les pantalles de la roda de premsa, a la senyalització de la banqueta local, a les zones de tirs lliures i al videomarcador.

La signatura de l'acord va tenir lloc a la seu de Seguros Bilbao i va comptar amb la presència de la presidenta del Bilbao Basket, Isabel Iturbe, i el director general adjunt comercial de Seguros Bilbao, José Manuel Ereño. En paraules d'Iturbe, “agraïm el continu suport que Seguros Bilbao ens ha mostrat al llarg dels anys, i ens enorgulleix tenir, a partir d'ara, el suport de la seva nova marca Occident”. Per part seva, Ereño va assegurar que “en aquesta nova etapa, volem seguir mostrant el nostre suport a l'esport a tots els nivells, com també promoure'n els valors en la societat”.

Sobre Occident

GCO va anunciar a finals de febrer la unificació de les companyies de Negoci Tradicional (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros, Seguros Bilbao i NorteHispana Seguros) en una sola marca denominada Occident. Aquesta unió s'emmarca en el procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar fa anys i que té com a objectiu aconseguir una organització més àgil, que respongui de manera ràpida i efectiva a les demandes del mercat.

El procés d'unificació s'emprendrà en dues fases: en primer lloc, previsiblement a finals del 2023, es farà efectiva la fusió societària d'Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Seguros i Seguros Bilbao, que passaran a operar sota la marca Occident. En una segona fase, prevista per a més endavant, s'hi integrarà també NorteHispana Seguros.