Seguros Bilbao compleix una dècada com a patrocinador del Bilbao Basket

"Amb aquesta col·laboració, l'asseguradora continua impulsant l'esport i estrenyent el vincle amb el País Basc."

Seguros Bilbao, una companyia del Grup Catalana Occident, ha signat per desè any consecutiu un acord de patrocini amb el club de bàsquet Bilbao Basket. D'aquesta manera, l'asseguradora promou la pràctica d'exercici físic, alhora que reitera el seu compromís i estreny la seva relació amb la seva ciutat d'origen.

Com ja és habitual en aquesta col·laboració, la companyia continuarà donant suport als diferents campus organitzats pel club biscaí per fomentar la pràctica esportiva entre els més petits. Així mateix, Seguros Bilbao tindrà presència en diferents suports del club, com el pavelló local on es disputen els partits o el web de l'equip.

Una altra de les accions més destacades del patrocini és el lliurament del premi "Jugador més segur", un reconeixement a la constància i al treball en equip dirigit als jugadors del club. El premi es lliurarà al final de la temporada a les instal·lacions del Bilbao Basket.

La signatura de l'acord va tenir lloc a la seu de Seguros Bilbao i va comptar amb la presència de la directora executiva del Bilbao Basket, Isabel Iturbe, i del director de Màrqueting de Seguros Bilbao, Iñigo Garay.

En paraules d'Iturbe, “la nostra estreta relació amb Seguros Bilbao ens permet continuar creixent com a club i ens dona força per fer front als reptes que se'ns presentin en aquesta nova temporada”.

Per part seva, Garay va destacar que la col·laboració suposa “una mostra més del compromís que Seguros Bilbao manté amb la societat biscaïna i el seu club de bàsquet, que destaca pels seus valors d'esforç i superació”.

Bilbao Basket és el club de bàsquet de referència a la ciutat basca i forma part de la Lliga Endesa. Entre els seus èxits més importants destaquen el subcampionat de la Lliga ACB de la temporada 2010-2011 i l'Eurocup de la temporada 2012-2013.