Seguros Bilbao es converteix en el patrocinador del Club Balonmano Zuazo femení

"La companyia mostra el seu suport a l'esport femení patrocinant també la XL Copa de S. M. la Reina, que es disputarà a Barakaldo del 26 al 28 d'abril."

Seguros Bilbao ha assolit un acord per convertir-se en el patrocinador del Club Balonmano Zuazo femení per a la resta de la temporada 2018-2019. Amb aquest conveni, la marca de l'asseguradora serà visible al pavelló on l'equip disputa els seus partits com a local i també al web del club.

La signatura del conveni va tenir lloc a les oficines centrals de la companyia a Neguri-Getxo (Biscaia), amb la presència del director de màrqueting de Seguros Bilbao, Iñigo Garay, i del president del Club Balonmano Zuazo femení, Aingeru Astorkiza. Per a Garay, aquest patrocini és “una mostra més de la voluntat de Seguros Bilbao d'impulsar l'esport” i va recalcar també que l'asseguradora comparteix els valors que caracteritzen el club biscaí, “com són el respecte, la companyonia, la tolerància i la responsabilitat”.

Per part seva, el president del club, Aingeru Astorkiza, es mostrava molt satisfet després de la signatura: “aquest acord amb Seguros Bilbao ens impulsarà durant el que queda de temporada per assolir els nostres objectius. Sens dubte, l'arribada d'un patrocinador tan rellevant suposa un valor afegit, que confirma el creixement que el club està experimentant en tota la seva estructura i que permet oferir garanties de futur”.

Suport a la XL Copa de S. M. la Reina d'handbol

A més del patrocini del Club Balonmano Zuazo, Seguros Bilbao també donarà suport a la XL Copa de S. M. la Reina d'handbol femení, un dels títols més importants d'aquest esport dins el panorama nacional. Aquesta competició celebra el 2019 la seva 40a edició i tindrà lloc del 26 al 28 d'abril al poliesportiu Lasesarre de Barakaldo.