Seguros Bilbao, a través de la seva nova marca Occident, reafirma el seu compromís amb l'esport femení patrocinant el Club Bera Bera

"Amb aquest nou acord, Occident, la marca que unificarà el negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident ), serà patrocinador oficial de l'equip d'handbol donostiarra durant la temporada 23-24."

Seguros Bilbao, que aviat es convertirà en Occident, ha renovat el seu patrocini amb l'equip femení d'handbol del club esportiu Bera Bera de Sant Sebastià per a la propera temporada. La companyia ha reiterat així la seva ferma aposta per l'esport femení i el foment d'un estil de vida saludable a través de la pràctica d'exercici.

En virtut de l'acord de patrocini, Occident tindrà presència de marca a les samarretes oficials de les jugadores i a la pista de joc quan el primer equip actuï com a local. A més, la nova marca que unificarà el negoci tradicional de GCO (Grup Catalana Occident) també estarà present en altres suports com el panell de premsa dels equips, els materials de comunicació i el web de la secció d'handbol. A través de les xarxes socials del club, es nominarà la “jugadora més segura” de cada partit, una iniciativa que reconeixerà l'esportista més destacada de la jornada.

Així mateix, l'asseguradora també patrocinarà +Kirola, el programa impulsat per Bera Bera per potenciar l'esport femení a Guipúscoa a través d'activitats com ara trobades o entrevistes. En aquest sentit, el director general adjunt comercial de Seguros Bilbao, José Manuel Ereño, va expressar que “ens enorgulleix renovar el nostre compromís amb l'equip d'handbol Bera Bera, un club que està impulsant la visibilitat de l'esport femení al País Basc i amb què compartim valors tan importants com la constància i la superació”.

Bera Bera és un dels equips de referència de l'elit de l'handbol femení amb un palmarès que inclou vuit títols de Lliga, set Copes de la Reina i vuit Supercopes d'Espanya.